Til kassen
I alt:: 0
Menu

Log ind

Indkøbskurv / 0 produkter

Indkøbskurven er tom

Ikke sikker på hvor du skal starte?
Se vores nyheder
Til kassen
Total: 0,-
15000 produkter | Hurtig handel | Sendt fra Danmark

Salgsbetingelser

 

Bestilling

På Tabena.dk kan du bestille varer direkte fra vores onlinebutik. Du kan også sende en e-mail eller ringe i din ordre:

E-mail: support@tabena.dk

Her får du svar inden for 48 timer på arbejdsdage.

Vi har intet minimumsbeløb ved bestilling. Vi forbeholder os ret til at blive udsolgt og forbeholder os ret til løbende at foretage produktændringer og forbedringer. Hvis nogen af de varer, du har bestilt, er udsolgt, kan vi i stedet vedhæfte en tilsvarende erstatningsartikel. Hvis du ikke er tilfreds med udskiftningsgenstanden, har du fuld returret og får dine penge tilbage for varen.

Vi forbeholder os ret til at levere senere eller annullere ordrer på varer, der er udsolgt. Hvis varen forventes at være på lager inden for en rimelig tid, og varens pris overstiger DKK 100, reserverer vi varen og leverer den til dig, så snart den er på lager igen.

For at handle i vores onlinebutik skal du være 18 år eller have godkendelse fra en forælder (forælder kan sende godkendelse til support@tabena.dk)

Kundeservice og tilgængelighed

Kontakt vores kundecenter:
E-mail: support@tabena.dk

Vores postadresse:

DreamLogistics Ängelholm, C / O Trg Trading Company AS

Productionsrute 10A

26296 Ströverstorp

Priser

For produkter, der er inkluderet i forskellige kampagner, gælder priserne i den aktuelle kampagneperiode. For reservedele, tilbehør og et begrænset antal produkter kan priserne ændre sig oftere på grund af ændrede købspriser og / eller andre ændringer uden for Tabenas kontrol. Priserne er i norske kroner og inkluderer moms (i øjeblikket 25%).

Vi forbeholder os ret til at foretage prisfejl og prisændringer på grund af ændringer i moms, unormalt store ændringer i valuta eller købspriser. I tilfælde af åbenlyst forkert prissatte varer forbeholder Tabena.dk sig retten til at annullere ordren.

Betaling

Når du handler på Tabena.dk, håndterer Klarna Bank AS betalingen. Kontakt Klarna Bank AS kundeservice for at få flere oplysninger om betalingsmuligheder Klarna Danmark

Alle priser inkluderer moms. Ordreoversigten inkluderer alle omkostninger forbundet med varen, såsom portoomkostninger, forsendelse, emballage osv.

Som betalingsmiddel kan du vælge mellem de betalingsmetoder, vi tilbyder i onlinebutikken. For at minimere risikoen for uautoriseret adgang er dine kreditkortoplysninger krypteret. Når vi har modtaget din ordre, reserverer vi dit betalingsmiddel for at sikre, at der er penge nok til at dække købsprisen og gennemføre transaktionen. Hvis reservationer ikke kan foretages, forbeholder vi os retten til at annullere reservationen. Du modtager oplysninger om en sådan annullering.

Hvis du bruger et betalingskort, Klarna-faktura eller direkte bank som betalingsmetode, vil du blive opkrævet, når vi bekræfter din ordre, og levering er startet hos os. Dette gælder også for forudbestillinger af produkter, der vil være tilgængelige til tiden eller har en ubekræftet leveringsdato.

Hvis du vælger faktura, sendes denne af. e-mail fra Klarna inden for 24 timer efter afsluttet køb og med den forfaldsdato, der er angivet under købsprocessen. Der opkræves ingen ekstra gebyrer for køb mod faktura. Bemærk venligst, at du altid skal indtaste et komplet personnummer for køb med Klarna Faktura. Klarna foretager en kreditkontrol for at afgøre, om du kan handle for det valgte beløb. I denne vurdering ser Klarna hovedsageligt på tre ting: din tidligere betalingshistorik med dem, hvor meget du vil handle og ekstern information, som Klarna modtager fra et kreditbureau (en kopi af brevet sendes, når du modtager oplysninger fra et kreditbureau ). Det er således en kombination af flere forskellige faktorer, der bestemmer, om købet gennemgår. Hvis købet ikke gennemføres med en faktura, kan du gennemføre ordren med et andet betalingsmiddel, vi tilbyder. Hvis du har spørgsmål om vurderingen, bedes du kontakte Klarna på 21 01 89 91 man-fre mellem kl. 08.00 og 17.00.

Forretning

Vi tilbyder også fakturaer som betalingsmetode til vores erhvervskunder. Dette kan gøres i indkøbskurven ved at vælge en virksomhed som betalingsmetode.

Sikker handel

For at du skal være helt sikker, når du handler hos os, krypteres alle personlige og kreditkortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer). Det betyder, at oplysningerne sendes via en helt sikker forbindelse, så ingen uautoriseret person kan se dine kortoplysninger.

Leveringstider, transport og forsendelsesomkostninger

Se nedenstående produkttyper, som transportbånd bruges til.

Transportere
Alle leveringer foretages af Bring, PostNord, Schenker, TNT eller DHL

BEMÆRK! Hvis du har valgt hjemlevering, leveres ordren uden for modtagerens boligadresse i stueetagen. Det vil sige, det bæres IKKE ovenpå eller inde i hoveddøren.

Tabena.dk sender ikke varer uden for landets grænser (inklusive Svalbard og Jan Mayen)

Se nedenstående produkttyper, som transportbånd bruges til.

Til leveringssted: Send pakken

Levering finder sted til det valgte leveringssted, der er knyttet til pakken, og du får besked (via SMS eller brev), når pakken er ankommet. Normalt leveres din pakke til dit leveringssted inden for 2-7 arbejdsdage. I højsæsonen / kampagneperioder kan leveringstiden være lidt længere på grund af den store ordreindgang.

Produkter og ordrer op til 35 kg kan sendes med Bring som «Pakke ved døren». Pakker ved døren leveres normalt til den modtagende privatpersons dør (husstand) mellem kl. 17.00 og 21.00 hver hverdag. Leveringstidspunktet er en aftale mellem operatør og kunde.

Dette produkt er kun tilgængeligt i centrale områder / byer. For dækningsområde, se Brings hjemmeside (www.dhl.com )

Hvis du har valgt denne leveringsmulighed, og du bor uden for dækningsområdet, leveres pakken som en normal postpakke til nærmeste posthus. Normalt leveres din pakke inden for 2-7 arbejdsdage. I højsæsonen / salgsfremmende perioder kan leveringstiden være lidt længere på grund af den store ordreindgang. Levering meddeles pr. Telefon (maksimalt tre gange).

Hvis ingen er hjemme på leveringstidspunktet, leveres pakken til nærmeste postkontor, og du modtager et afhentningskort i posten.

Pertilast og store partier

Hvis et enkelt produkt vejer mere end 35 kg, leverer DHL / PostNord med visse undtagelser varerne hjem til din gadenavn eller din plotgrænse med en palle uden ekstra omkostninger.

Tjenesten inkluderer et leveringsforsøg til modtageren, hvis modtageren er en virksomhed. Hvis modtageren er en privat person, foregår forudgående varsel og levering på gadeniveau eller plotgrænse. Levering finder sted på det aftalte tidspunkt på dagen. Leveringstidspunktet er en aftale mellem operatør og kunde.

Hvis modtageren ikke er til stede, leveres en afhentningsmeddelelse for varerne, som kan afhentes i nærmeste terminal op til 14 dage efter ankomstdagen. Modtageren kan få varerne leveret igen efter anmodning.

Forretningspakker: Forretningspakker fra dør til dør

Levering finder sted med Bring Paket, og normal leveringstid er 2-7 arbejdsdage.

BEMÆRK! For nogle områder er leveringstiden længere, se Brings hjemmeside for mere information www.bring.dk.

Overvej at registrere din ordre, så Bring opfatter dig som en virksomhed. Modtageren skal have et firmanavn, og leveringsadressen skal være en gadenavn. Virksomhedspakker leveres ikke til postkasser eller til private personlige adresser. Palle leveres på gadeniveau på kajen eller lasterampen.

Klager over produkt, betaling eller forsendelse

Alle klager sendes skriftligt til vores kundeservice til support@tabena.dk

Levering ikke modtaget eller ikke udløst pakke

Tabena.dk (TRG Tradicg Company AS) forbeholder sig ret til at fakturere op til DKK 2.000 for det produkt, der ikke afhentes. Beløbet skal dække de faktiske transportomkostninger, det medfører at sende varerne tilbage.

Fortrydelsesret og åbent køb

Hvis du har spørgsmål om fortrydelsesretten, bedes du kontakte vores kundecenter via e-mail: support@tabena.dk

I henhold til lov om fortrydelsesret (loven om oplysningspligt og fortrydelsesret for fjernsalg og salg uden for faste forretningslokaler fra 2014 nr. 27) har du som forbruger ret til at fortryde dit køb inden for 14 dage efter modtagelse af varerne. Du skal underrette sælgeren snarest muligt og senest den dag, hvor fristen udløber.

Varens pris refunderes ved modtagelse i uskadet og ubrugt stand til vores lager.

Forsendelsesomkostningerne refunderes ikke.

Undersøgelse af artiklen og returnering
Fortrydelsesretten skal give dig mulighed for at undersøge artiklen nøje, inden du beslutter, om du vil beholde varen. Det kan være nødvendigt at åbne dele af emballagen for at undersøge produktets art, egenskaber og funktion. Retten til at inspicere produktet er begrænset og kan sammenlignes med den inspektion, du kan gøre, hvis du køber varer i en butik.
Hvis din brug og gennemgang af varen går ud over, hvad der er berettiget og nødvendigt, skal du muligvis betale erstatning til os for den vare, der har mistet sin værdi. Du mister dog ikke fortrydelsesretten, selvom du har overskredet forespørgselsretten eller begyndt at bruge varen på den sædvanlige måde, så længe du fortryder det inden tilbagekaldelsesperioden.
Du skal bære omkostningerne ved returneringen, og du er ansvarlig for, at varen returneres med den korrekte emballage og mærkning. Du kan holdes ansvarlig for skader på varen i tilfælde af uagtsom eller uberettiget returnering. Send artiklen i den originale emballage, pakket godt. Vi anbefaler, at du returnerer varen med et registreret pakkeprodukt fra Posten, da du har bevisbyrden for, at varen er returneret.
Returneringer, der sendes kontant, samles ikke hos os.
Husk at vedlægge købsbevis eller anden dokumentation for, at varen er købt hos os. Indtast også navn og adresse samt kontonummer for enhver refusion.

Send retur til:

DreamLogistics Ängelholm,  C/O Trg Trading Company AS

Prosuktionsvägen 10A

26296 Ströverstorp

Hvis varen returneres som følge af en berettiget klage, dækker vi dine forsendelsesomkostninger. Kontakt os for klager, så sender vi dig en præstemplet pakkeetiket.
Hvis varen vejer mere end 35 kg eller overstiger andre af Postens maksimale dimensioner, skal du kontakte vores kundecenter for yderligere instruktioner.

Tilbagebetale
Hvis du skal modtage penge igen i forbindelse med et afkast, sker dette udelukkende på en bankkonto. Sørg derfor for at indtaste det korrekte kontonummer, navn og adresse. Refusionen foretages normalt inden for 14 dage efter, at vi har modtaget og verificeret din retur. Ved returnering af visse elektriske produkter forbeholder vi os ret til at kontrollere varen, inden vi refunderer penge.

Klager og garanti

Garantierne i vores onlinebutik gælder kun i Danmark.

Medmindre andet er angivet, har du altid 2 års garanti på produkter, du køber hos os. Garantien dækker materiale- og fabrikationsfejl.

Hvis du har spørgsmål om vores garanti, bedes du kontakte os på support@tabena.dk.

Vores garanti påvirker ikke de lovbestemte rettigheder, du har som forbruger gennem forbrugerkøbsloven.

I Danmark har du altid to eller fem år til at indgive en klage, afhængigt af hvilken type vare du har købt. For at gøre det lettere for dig som forbruger tager vi ansvar i hele garantiperioden, som vi leverer. 

Undtagelse: Vores garanti dækker ikke forbrugsvarer såsom genopladelige batterier, andre pærer end lysdioder eller lavenergilamper. Garantien dækker ikke mangler, fordi varen ikke bruges i overensstemmelse med brugervejledningen, har været udsat for unormal brug eller forsømmelse, elektriske overspændinger fra lynnedslag eller at den er blevet genopbygget eller ændret.

I tilfælde af en klage eller annullering af købet på grund af forsinket levering tilbagebetales pengene ved hjælp af samme betalingsmetode som købet blev foretaget, pengene refunderes, når Kpn.no har modtaget varerne tilbage, dog inden for 14 dage efter meddelelsen.

Hvis dette ønskes, beder vi dig kontakte vores kundecenter via e-mail: support@tabena.dk.

Forkerte leverancer eller transportskader

Hvis vi leverer det forkerte nummer eller den forkerte vare, bedes du kontakte os hurtigst muligt, så vi kan rette fejlen. Send din retur- eller følgeseddel med oplysninger om fejlen, og vedlæg eventuelle forkert leverede varer i originalemballagen. Hvis varen er beskadiget under transport ved modtagelse, skal du først kontakte leveringsstedet / transportøren for at rapportere skaden.

Rapporter skade eller leveringsfejl

Når du modtager en forsendelse, skal du kontrollere, om antallet af pakker er korrekt, og at tilstanden er som forventet, og bekræfte dette til chaufføren. Hvis din forsendelse er beskadiget eller mangler, skal du enten registrere dette hos chaufføren, der leverede forsendelsen, eller give os besked så hurtigt som muligt og senest fire timer efter levering.

Hvis varen blev leveret kl. 13.00 eller senere, er fristen for at indberette skaden kl 09.00 næste arbejdsdag.

Eksport

Vi accepterer ikke ordrer til lande uden for Skandinavien.

CE-mærkning og godkendelser

CE-mærkning på produkter betyder, at producenten sikrer, at produktet opfylder EU's krav til produktsikkerhed. Nogle produkter kræver også typegodkendelse. Tabena.dk garanterer, at alle vores produkter opfylder de nuværende krav til brug i Sverige.

Installation af elektrisk udstyr

Alt 230 volt elektrisk elektrisk udstyr skal installeres af en autoriseret elektriker. Dette inkluderer bl.a. afbrydere, lysdæmpere, stikkontakter, fittings, elektriske ledninger og armaturer. Forkert installation kan bringe liv og sundhed i fare. Vi påtager os intet ansvar for forkert tilslutning af sådant udstyr.

Integritet

Tabena.dk er ansvarlig for de personlige oplysninger, du har givet os, når du tilmelder dig for at handle online eller via telefon, e-mail eller brev. Derefter accepterer du også, at Tabena.dk kan bruge disse oplysninger til at opfylde vores forpligtelser over for dig og give dig den bedst mulige service. Oplysningerne kan også bruges til markedsføring, for eksempel til at sende kataloger eller tilbud. Hvis du vil foretage ændringer i oplysningerne, kan du logge ind og ændre din profil i vores onlinebutik eller kontakte vores kundecenter for hjælp.

Cookies

Vores onlinebutik indeholder såkaldte cookies. I henhold til lov om elektronisk kommunikation, der trådte i kraft den 25. juli 2003, skal alle, der besøger et websted med cookies, informeres om det.

Du kan kigge rundt i onlinebutikken uden cookies, men du kan ikke shoppe. Vi bruger cookies til at administrere indholdet af din indkøbskurv. Det er en tekstfil, der er gemt på din computer. Vi gemmer også information, hvis du har valgt at vise kategorisider med eller uden billeder.

Hvis din browser eller firewall er indstillet til at forhindre opbevaring af cookies, kan du kontakte vores kundecenter og levere din ordre via e-mail.

Virksomhedsoplysninger

Postadresse:

TRG, Dream Logistics AS

Produktionsrute 10A

26296 Ströverstorp


E-mail: kundeservice@tabena.dk
Org. nr: SE4445737994 Mva

Vi forbeholder os ret til at lave tekst- og billedfejl i vores onlinebutik, vores kataloger og reklamesendinger. Al tekst, grafisk design, logoer, billeder osv. Tilhører Tabena.dk og må ikke kopieres.

Ansvar

Tabena.dk er ikke ansvarlig for indirekte skader.

Force majeure

I tilfælde af kræfter som strejker, transportforbud, import- og eksportforbud, personalesygdom eller andre omstændigheder uden for Tabenas kontrol, kan Tabena muligvis ikke opfylde de forpligtelser, der er nævnt i disse vilkår og betingelser i perioden med force majeure. Hvis force majeure hersker i mere end to måneder, og tabena.dk-forpligtelser som følge heraf ikke er opfyldt i mere end 2 måneder, har du og / eller Tabena.dk ret til at opsige aftalen uden sanktioner.

Salgsløfte

Vi har ret til at sælge de leverede produkter, indtil købsprisen inklusive renter og omkostninger er betalt fuldt ud.

Tvister

Parterne bestræber sig på at løse eventuelle tvister straks. Hvis dette ikke lykkes, kan du tage sagen til det danske forbrugerbureau tæt på det sted, hvor du bor. Parten i sagen er Sælger, dvs. Tabena.dk. Alle tvister skal løses i overensstemmelse med danskk lov. Hvis sagen anlægges for en domstol, skal den afgøres i dit (købers) geografiske område.

Andet

Oplysningerne på dette websted kan indeholde tekniske eller typografiske fejl. Kontakt gjerne kundecentret for at rapportere tekniske eller typografiske fejl.


 
Produktet er føjet til indkøbskurven