FAQ

Hvordan sporer jeg min ordre?

I e-mailen "Ordrebekræftelse og kvittering" finder du dit sporingslink.

Linket fører dig til distributørens sporingsside med flere oplysninger om din levering.

Der kan gå op til 24 timer (man-fre) fra pakken sendes fra vores lager til sporingen er opdateret.

Hvordan vender jeg tilbage?

Pak genstandene omhyggeligt. Alle returnerede varer skal være i deres originale emballage og i ubrugt stand.

Returner returpakken til forhandleren.

Du skal selv afholde omkostningerne ved returneringen, og du er ansvarlig for, at varen returneres med forsvarlig indpakning og emballage.

Gem returkvitteringen, du modtager fra distributøren, indtil du har modtaget refusionen fra os. 

Vores normale returproces er 14-18 dage.

Er det sikkert at handle online?

Vi bruger markedets bedste krypteringsløsning, Secure Sockets Layer (SSL), som krypterer følsomme oplysninger såsom navn, adresse og andre vigtige data, såsom kreditkortoplysninger. Det betyder, at informationer sendt mellem din computer og vores hjemmeside ikke kan læses af uvedkommende. For at sikre, at dine oplysninger holdes private, gemmer vi ikke betalingsoplysninger i vores database.

Hvordan annoncerer jeg en vare?

Vi er så kede af, at der er opstået en defekt på den vare, du har købt hos os! Hvis der er en mindre mangel, kan du melde dette til vores kundeservice, og vi vil undersøge sagen for eventuel kompensation. På den måde kan du beholde varen og vi kan forlænge varens levetid, hvilket er en mere miljøvenlig løsning.

For at vi kan vurdere din klage, vil vi bede dig om følgende:

1. Send os en klar beskrivelse af, hvordan skaden eller manglen er opstået, og hvornår den er sket.

2. For at dokumentere manglen skal du vedhæfte 2-5 billeder sammen med beskrivelsen. Manglen skal være tydeligt synlig på mindst et af billederne. Derudover skal du sikre dig, at billederne viser hele produktet, én gang forfra og én gang bagfra.

3. Kontakt vores kundeservice

Så snart vi har modtaget billeder og en beskrivelse af manglen, behandler vi din reklamation hurtigst muligt.

Vi sender en forudbetalt returlabel, hvis varen skal returneres til os.